1 Haziran 2009 Pazartesi

ÇOK GÜZEL BİR ŞARKI

9 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Kesinlikle canım bencede çok anlamlı bir şarkı...

zehra dedi ki...

ılk defa dınledım gercekten cok guzel bır sarkıymıs

Gülen Tezer dedi ki...

Bu şarkıyı daha öncelerden biliyordum ama kimin söylediğini hatırlayamadım ve Yıldız Tilbe'yi aslında sevmememe karşın ilk kez sesini bu kadar yumuşak kullandığını hissettirdiği için takdir ettim :P
Hacdan gelen hediyelerine de bayıldım bu arada ama yorum yazma zamanım olmamıştı.Güle güle kullan.
Sevgiler :)

havvanur dedi ki...

güzel şarkı sevrim bn bu çılgın kadının şarkılarını delikanlımm ına hele bayılırdım gençlik yıllarımda:)))

tasarım mekani dedi ki...

eski sarkilarin tadi bambaska.. nostalji olmus... Canim benim, bu guzel paylasimin icin tskler... Giden geri gelmez, anla arkadas...
Hayirli geceler diliyorum, medinem

Kurbiş dedi ki...

evet bencede çok güzel şarkı sesinede yakışmış:))

DuruButik dedi ki...

ben de çok beğendim şarkıyı..yıldız tilbe'nin şarkıları güzel oluyor gerçekten.
sevgiler..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bencede güzel şarkıı...

Unknown dedi ki...

ben Yıldız Tilbeyi çok severim valla bu şarkıya da bayıldım doğrusu