18 Kasım 2009 Çarşamba

H1 N1 AŞIMI SONUN DA VURULDUM.


Uzun bir düşünme aşamasından sonra nihayetin sonun'da domuz gribi aşımı vuruldum.Aklımda hep vurulmak vardı ama kararsızdım.Şuan herkes benim gibi düşünüyordur.İyi mi? ettim kötü mü ?ettim diye de hiç düşünmüyorum açıkcası hakkıma hayırlısı olsun dedim ve öylede demeye devam ediyorum.
Çoğu doktorumuz ve diğer personellerimiz vuruldu .Ben neden vurulmayayım dedim ,arkaşım ,arkadaşımın doktoru,doktorun eşi hep beraber birlik olup beraber aşımızı vurulup döndük.
Burada vakka ve ölümlerimiz oldu ,okullarımız 3 gün tatil oldu ve açıkcası herkes korkmaya başladı.işin içinde olunca insan daha da panıklıyor.Birlikte aşı vurulmaya gittiğimiz doktorumuz hemen hocasını aradı ve ilacın içeriğini okudu.Emin olmadı intaniye doktoru olan arkadaşını bidaha aradı ve sordu.Sonunda aşımızı vurulduk. Hakkımıza hayırlısı diyorum .İnşallah bir komplikasyonla karşılaşmayız.hepinize kucak dolusu sevgiler....

11 yorum:

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

hayırlısı olsun inşallah bende kararsızım bakalım:)
sevgiler

_irm_ dedi ki...

bizde çok kararsız kaldık,git gide de yayılıyor ama bakalım..

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım zaten vurulmuşsun.Artık vurulsamıydım,vurulmasaymıydım diye düşünme!hakkıda hayırlısı olsun.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

oglum için bizde karar vveremedik.

Paşa dedi ki...

cenım çok geçmiş olsun inş. hadi bakalım hayırlısı...

fikir işçisi dedi ki...

merhaba aşının içeriği ile ilgili garip mailler dolaşıyor kafam allak bullak oldu ama ben biraz daha bekliyim dedim bir grup aşı daha gelicekmiş ülkeye katkı maddesi olmyan sadecede hamilelere vurucaz dedi hemşire telefonda konuştukta bende belki aynı aşıdan bende olabilirim diye beklemeye karar verdim ama bendede hem astım var hemde bronşektazi var ne yapıcağımı bilmiyorum eve kapattım kendimi bir süre bayramdada kimseyle görüşmiycem koruyabildiğimiz kadarıyla koruycaz yeni aşı gelene kadar bakalım.buralarda çok yaygınlaştı hastalık bende ki etkisini hayal bile edemiyorum ankaradan biriyle görüştüm benim durumumda ölüm ve yan etkiler arasında tercih yapmalısın dedi of ya hale bak bir çok tanıdığımın çocuğu bu hastalığı geçirmeye başladı kimseyle görüşmüyorum şu ara nereye kadar gidecek böyle Allah bilir burada insanlar ve doktorlar ikiye ayrılmış durumda ama aşıyı yaptıranla hiç karşılaşmadım okullara kağıt dağıttılar herkes çocuğum aşı olmasın demiş bi ben onay vermişim şimdi bende vazgeçtim zor çok zor :(

KEYFESEYRAN dedi ki...

Canım inşallah yan etkileri çıkmaz geçmiş olsun bizde kararsız kaldık insanın bu aşıyı vurulup vurulmamak için bir karar vermelermesi çok zor ölmek yada kalmak gibi bir şey anlamadım çok zor

havvanur dedi ki...

senin aşı olman şartttı çalıştıgın ve bulundugun ortam adına biz evdeyiz yaptıgın şeyden pişman olmana gerek yok geçmiş olsun

tub@ dedi ki...

Merhabalar, hakkınızda hayırlısı olsun,benimde 2 yaşında bir kızım var ve hala kararsızız...

Sayfanız ve paylaşımlarınız çok hoş sizi hem izlemeye aldım hem de arkadaş listeme ekliyorum, siz de beni eklerseniz çok mutlu olurum :D

Sevgilerimle

akasyakokusu dedi ki...

Hala çok kararsızım bende..Çocuklara imza verdim olmayacaklar diye..Onay kağıdı getirdilerde geçende..Bu bayram öncesi Adana'da okullarda fazlaca grip görülünce tatil olmuş..Canımız Allaha emanet..Biri bitiyor biri çıkıyor yakında bütün mahlukatın gribini çıkaracaklar:))))

Stil Direktoru dedi ki...

Canım geçmiş olsun ve hayırlı olsun, ayrıca sağlık ve neşe dolu güzel bayramlar