19 Aralık 2009 Cumartesi

HATAY SEL'E MAHKÜM OLDU.


Alınan bilgiye göre, kent merkezinde sağanak yağış sonucu, bazı mahallelerdeki ev ve işyerleri su baskınına uğrarken, birçok araç da yolda kaldı. Yağmur sularının oluşturduğu akıntı nedeniyle Asi Nehri'nin kenarındaki korkuluklardan bir bölümü yerinden çıktı, Saray Caddesi'nde de toprak kayması nedeniyle çökme meydana geldi.

Antakya Belediyesi ve itfaiye ekipleri tarafından ev ve iş yerlerindeki suların tahliyesine yardımcı olunduğu bildirildi.
“KRİZ MASASI” OLUŞTURULDU

Sağanak yağışın yarattığı olumsuzluklar nedeniyle şu ana kadar herhangi bir can kaybı ve yaralamanın olmadığı, Belediye Başkanı Savaş'ın ev ve iş yerlerinde su baskını yaşanan bölgelerde incelemelerde bulunarak, çalışmaları koordine ettiği kaydedildi.
Açıklamada, belediyenin ilgili birim amirlerinden oluşturulan “Kriz Masası”nın saat 02.00'den itibaren görevinin başında olduğunu, ekiplerin tahliye işlemlerini sürdürdüğü bildirildi. BİZ SEL İLE UĞRAŞIYORUZ.TATİL GÜNÜM BÖYLE GEÇİYOR UMARIM SİZLERİM HAFTA SONUNUZ MUTLU VE HUZURLU GEÇER.

14 yorum:

Paşa dedi ki...

:(((çokkk geçmiş olsun canım inşallah kötü bir olay çıkmaz dün İstanbulda da çok yağmur vardı ve ha va soğuk şifayı sonunda kaptım:(

ANNEMİNELİ dedi ki...

Memleketimizin en önemli sorunlarınlarından biri olan yağış,Sizi de mahsur bıraktığı için üzüldüm.Memleketime üzüldüm,çaresizliğimize üzüldüm,vesselam olay beni üzdü.Bundan sonraki hafta sonların işallah daha iyi geçmesi dilegiyle,Hatay'a geçmiş olsun diyorum.Sevgilerrrrrr.

havvanur dedi ki...

geçmiş olsun lalemm:((buz gibi ve yağışlı bi hava öleee oturuyom evde oturukende post yazacak malzemem yokki:((kız sen çalışıon her gün bi anını yayınlasan varya ne gzl olarr gerçi bende işe başladım pilavv yapıom dükkana:))sevgiler ve iyi pazarlar

havvanur dedi ki...

bizim piliç ürünler çig ve pişmiş döner kanat çevirme tavukla ilgili aklına ne glirse varda pilavda yapalım dedik:))pilavcı oldum:))istanbula gel ısmarlarım arkadaşımm:))ay keşke gelseniz sahi güzel olurdu

akasyakokusu dedi ki...

Çokkk geçmişler olsun......Memleketimin hali budur....
Bir yandan yağsın deriz bir yandan dinsin isteriz....Alt yapılar düzenli olsa böyle sonuçlar yaşanmazdı....En son Rize epeyde üzdü bizleri....İnan haber izleyemiyorum çocuklardan sıra gelmiyor....Rabbim işinizi rastgetirsin..amin..

TATESAL dedi ki...

Geçmiş olsun canım benim,Allah yardımcınız olsun!!!

icimdeki yolculuk dedi ki...

geçmiş olsun canım bugün gitti annem ayy uyuyamadım yaa:(

LEZİZCE dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun canım.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun.Allah yardımcınız olsun.Bu sorunu bir türlü çözemediler.Üzgünüm canım.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok üzüldüm..
sizler adına
ülke adına
devlet adına
bu afete çok üzüldüm..

KEYFESEYRAN dedi ki...

Yüreğimiz orda kaldı geçmiş olsun çanım bu hersene olan bir durum artık yetkililerin el atma zamanı geldi ama nerde..........

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ya ben orda okurkende sel olmuştu asi taşmıştı .Allah aydımcınız olsun .bu soruna bir çözüm bulmaları lazım yetkililerin .

Stil Direktoru dedi ki...

Canım bende diyorum bu kız nerede ay çok üzüldüm, dayımlar da neler yaşadılar Antalya'da herkese çok geçmiş olsun bir an önce düzene otursun hayat can kaybı olmadan :(

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun yaaa ...
Allah acil şifalar versin blogun çok cici olmuş canım ya...