20 Ocak 2010 Çarşamba

YAĞMURLU BİR GÜNDEN PİKNİK ESİNTİSİ

Selam arkadaşlar.Bu havalarda ne pikniği diye şaşıracaksınız ,üstelik hafta içi dediğinizi bile duyar gibiyim.Ama bu piknik geçen haftadan konuşulup ayarlanmıştı,dahiliye doktorları ve çalışanları olarak öğle yemeği tatilinde doktorumuz yusuf beyin kır evine mangalda sucuk yemeye davetliydik.
Yağış olmasına rağmen iptal edemezdik.Öğle tatiline girer girmez arabalara atlayıp doğru kır evine gittik.
Gittiğimizde mangal ve herşey hazırdı.Dıştan ev okadar güzel görünüyordu kı kutu gibi çatılı büyüleyici sakın ,sezsız bir yerde idi.
Saolsun yusuf bey hiç yerinde duramıyordu .Bi sağa bi sola mangala mı koşsun,şömüneye odun mu atsın,müzik mı ayarlasın şaşırdı kaldı.
Bizede bişey yaptırmadı tek başına herşeye koşmaya başladı .11 kişiyi tek başına en güzel şekilde ağırlamak için çok çaba sarfetti.
Yusuf bey bizde yardım edelim dediğimizde siz işten çıkıp geldiniz yorgunsunuz dinlenin ,hep bizler sizi yoruyoruz bugün de ben yorulayım dedi ve kusursuz bizleri ağırladı.
ATV DE yayınlanan kasaba dizisi hatayda çekiliyor bileniniz vardır bel kı ,bir bölümünü yusuf beyin kır evinde çekmişler.evin arka tarafında geniş bir arazisi var ve her çeşit meyve agacı bulunmakta.
Manzara zaten süper yemegimizi yiyip ,kahve ve meyvelerimizi yuttuktan sonra dönüş yolu zamanı gelmişti. Kim gidip çalışacak şimdi diye doktorlarımızı kandırmaya çalıştık.Biraz daha ısrar etseydık onlarda kesin güzel sohbeti,manzarayı,dinlendirici müziği,temiz havayı,şömüne tadını bırakamıycaklardı.
Her güzel son gibi kır evi pikniğide bitmişti.Ama espiriler yol boyunca patladı:mesai sonrası devam edelim,yusuf bey'i arayalım anahtarı paspasın altına bıraksın,yoldan geri dönelim kım çeker şimdi hastaneyi!! gibi konuştuk güle eğlene iş yerine döndük.
Ama bizi bekleyen hastalarımız vardı.Hasta herşeyden önce gelir.

11 yorum:

havvanur dedi ki...

sefanız olsun afiyetler olsun şekerr ne güzel anı işte bye mucks

ŞANSLI dedi ki...

CANIM AYNEN ÖYLE DEDİM.NE PİKNİĞİ BU LALE'CİĞİM DEDİM.O KADAR GÜZEL ANLATMIŞSINKİ ÖZENDİM DOĞRUSU.İYİKİ ÖNCEDEN AYARLANMIŞ NE GÜZEL EĞLENMİŞSİNİZ.
SEVGİLER...

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

ayy ne güzel bir kaçamak bu böyle.nasıl iyi gelmiş benim arkadaşıma.sevincin yazıya dökülmüş.
Kasaba mı? bilmezmiyim ayol abim orda :)))

tatesal dedi ki...

Hep çalış hep çalış arada birde piknik yapıp eğlenmek lazım,çok iyi etmişsiniz lalecim....

KEYFESEYRAN dedi ki...

Ayyyyyyyyy çok güzel ama ..........tansiyonu yükselmedimi? eyvah kriz olmadımı? Arada iyi oluyor eğlenmek sevgiler canım

tub@ dedi ki...

gez şekerim gez :D

meltem dedi ki...

cnm seni mimledim..cevaplamak istersen sevinirim :)

MAVİANNE dedi ki...

çok geçmiş olsun hastalara canım
kasaba dizisini ben de izliyorum

tatesal dedi ki...

MUTLU YILLAR SANA ,MUTLU YILLAR SANA,MUTLU YILLAR MUTLU YILLAR İYİKİ DOĞDUN LALE!!!!

DAHA NİCE YILALRA SAĞLIKLA MUTLULUKLA SEVDİKLERİNLE BERABER ULAŞMAN DİLEĞİYLE!!!

iYİKİ VARSIN VE İYİKİ BEN SENİ TANIDIM....

SEVGİLER...

didem gül - turkuaz esarp dedi ki...

Lalecim pikniklere her zaman bayılırım ama şu anda dışarıda ki fırtına ile imkansız sen ne güzel yapmışsın ama :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Hatay Atatürk Caddesi çok güzeldi canım bilmiyorum diziyi ama imkan olursa foto çeksin Yusuf bey ayrıca sağlık gibisi yok geçmiş olsun