6 Mart 2010 Cumartesi

ÇANTA MİM'İ


Değerli arkadaşım içimdeki yolculuk (funda) beni mimlemiş.Ben bu mimden kaçtım ama sonunda yakalandım.Kaçma sebebim ise çantamın içinde çok şey olmasıydı.Ama sonunda elediklerim oldu ve mim'e cevap vermemek olmazdı.
--aynalı ruj cüzdanım içerisinde 2 ruj makyaj malzemesi taşımam bitek rujlarım vardır.

--cüzdanım.

--yaşlı neneler gibi ilaçlarım.

--iki cep telefonu.

--canım arkadaşım gonca bugün bana künye aldı o da var.

--arkadaşım goncanın teyzoşunun sağlık karnesi.

--iki parfüm ve bi de numune tanıtım parfümü küçücük görünmedı resimde:)

--kalem.

--şemsiyem.

--röprezanterlerin getirdiği cd.

--cep tlf.numun kulaklığı.

--ev anahtarlarım ve iş yeri anahtarlarım ayrı iki maskot.

--el kremim.

--bugün aldığım saç boyam.

--ıslak mendil,el temizleme jelimi,içtiğim bişey vardı onları eledim.Çünki fotoya sığmayacaktı.

--bunları taşıdığım bavul arkadaa.......


Kimler mimlensın kim yapmak isterse ona gitsın bu güzel mim.

11 yorum:

icimdeki yolculuk dedi ki...

cansucum inan bende bi çok şeyi eledim kıs:)) iğne iplik bile var çantamda düşün sökülür yırtılır diye yok yok aslında ama utandım:)) ilaçlar bendede öyle vala

Betül Özbir dedi ki...

ah o ilaçlar her çantada çıkıyor:),geçmiş olsun canım bu arada umarım iysindir

havvanur dedi ki...

genç kız çantası oh ne güzel ama ilaç çok be ablasıı((gripler geçsin inş sevgilerr

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

selam canım.ziyaretin iin teşekkürler.gelen hediyelerimden peçetelik dediğin peçetelik değil keçeden yapılmış çiçek...diğeride sallanan çiçek. çok cici hediyeler.:)
sevgiyle kal.

GÜL dedi ki...

merhaba bloğunu yeni keşfettim.bundan sonrada takipteyim.görüşmek dileğiyle banada beklerim:))))sevgiler

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Eğlenceli bir mim ama!samimiyetinden dolayı teşekkürler canım...

KEYFESEYRAN dedi ki...

match vazgeçemediğin parfüm yıllardır takılı kaldın araya başka parfüm soksanda değişmiyor çantanda yok yok maşallah ilaçsız bir çanta olsun inşallah

Magia da Inês dedi ki...

Olá, amiga!
Desejo para você...
"... um mundo mais feminino, mais rosado e mais sensibilizado...
mais equilibrado e perfumado..."
Feliz Dia Internacional da Mulher!...
Beijinhos.
Itabira - Brasil

bilge ve annesi dedi ki...

güzel yorumunuz için teşekkür edtmek istedim. Paylaşmak yaptığınız herşeyi güzelleştiriyor bence. Takı işi de tamamen kafa dağıtmak amaçlı bir faaliyet benim için, tamamen amatörce yani. Böyle bir paylaşıma da vesile oldu. Sevgilerimle...

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

yok yok cantanda :) ahh benimde cevaplamam gereken bir mim bu ama hala yapamadım

TATESAL dedi ki...

Çantanın içi ayrı dışı ayrı güzel,bayıldım...
Canım bana adresini yazarmısın?