24 Haziran 2010 Perşembe

SULTAN YÜZÜĞÜM


Canlar herkese selam.
Bugün hatayda yağışlı bir hava vardı.Belediye sel baskınına karşı sürekli anonslar yaptı.Baya bi yağmur yağdı ama şimdi sakin yağmaya devam etseydi işte iken tek düşüncem eve gidip örtünüp bi güzel uyku çekmekti ama durdu yağmuyor yaaa.

Çok sıcaktan bunalıyorum uyuyamıyorum su kuşu oldum resmen sürekli duştayım çıkmıyorum.Kardeşim birçift yürek abla su kuşu oldun diyor.tabi evde olduğum zamanlarda evimiz çok sıcak çünki.

Gece sıcaktan uyuyamıyor sabahta doğal olarak uyanamıyorum.

Normaldede kendime çok özen gösteren bir insanım dahada titizlendim terlediğim ana doğru duşa.Kafayı yiyorum galiba veya sıcaklardan beynim buharlaşmaya başladı.

Ter kokusuna dayanamıyorum hastalarımızda kendilerine dikkat etmiyorlar yaa doktora geliyorsunuz temiz pak olun nerdeeee iğrenç kokular .Yanımda sürekli kolanya var ben fıs fıs sıkıp duruyorum doktorum da koktumu yine diyor.Bu aralar çok hassas oldum nedense kötü kokulara dayanamıyorum.

camıda açamıyorum klima çalışıyor diye doktor açtırmıyor bazan açıyorum valla dayanamayacak dereceye geliyorum.

Okurken belki bana güleceksiniz ama ,söyliycem kapıdan giren hastalara bakarken ilk düşündüğüm şey acaba kötü mü kokuyor diye .allahım nolur kokmasın diye dua ediyorum .Galiba kafayı yıyorum.işi gücü bırakıp bunları takıntı yaptım yaa .insanlar sudan kaçıyor resmen.

Yukarda görmüş olduğunuz yüzüğü ablam keyfe seyran almış.Çok begendim ablam.Takı ,ayakkabı ,çanta düşkünlüğüm ne zaman bitecek doymak bilmiyorum .

9 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

İyi geceler,yüzüğün çok güzel,iyi günlerde kullan hayatım.
Ter kokusuna gelince en nefret ettiğim ve midemi bulandıran bir koku.Bu devirde halen nasıl böyle oluyor anlamıyorum.Hele bir kadına hiç yakışmıyor.
Ben de hastanede çalışırken neler görüyordum,tek ter kokusu olsa iyi:((Sevgilerimle

ŞANSLI dedi ki...

Sultan yüzüğü arkadaşıma yakışır.İyi günlerde kullan canım.Bırak yazın kışın bile kokanlar var.Bende çok şikayetçiyim bundan.Gelen giden çok hastaneye tabiki...Ben bunu çözdüm.Bence üzerindeki buluzu yıkamıyorlar.Çok terleyen biri buluzu iki gün giyse koktu gitti.Allah kolaylık versin canım.
Sevgiler:)

tatesal dedi ki...

Canım sıcaklar buralrda o kadar etkili değil henüz ama sizin oraları tahmin edebiliyorum...Koku olayına bende hiç dayanamam,geçen gün hastaneye gittim oda yeni açılan özel hastane misler gibi ama insanlarımız berbat kokutmuş,girilmiyor inan...Senin neler çektiğini anlayabiliyorum,Allah sabır versin....Yüzüğün harika,sultanlara layık,senin gibi...

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

çok güzelmiş güle güle kullan canım:)

GÜL dedi ki...

yüzük harika.bende bir ödülün var alırsan sevinirim sevgiler....

Paşa dedi ki...

merhabalar güle güle kullan yuzğunu bu arada ter kokusundan bende nefret ediyorum.insanları anlamıyorum diyorum ki ıslak mendil kullansınlar bari::(

Adsız dedi ki...

merhabalar bende antakyada yasıyorum ve acılen bı endokrinolojı uzmanına ıhtıyacımız var kızım var 14 aylık ve gelısım gerılıgınden suphelenılıyor eger antakyada bıldıgınız bır ekdokrşnolojı uzmanı varsa buraya mesaj yazzıp adını adresını ve telefon numarasını yazarsanız sevınırız ben sayfanızı takıp edecem sımdıden tesekkurler

cansudere dedi ki...

adsız arkadaşım buradan acık adres veremiyorum üzgünüm....

sevgi dedi ki...

slm bende hatayda yaşıyorum ben blogcuyum sevgiyleberaberblogcu.com ziyaretime gelirseniz sevinirim sevgilerimle