14 Ekim 2010 Perşembe

GELDİM VE GİDİYORUM

Sevgili dostlarım uzun zamandır ortalarda yoktum neden olduğunu bende bilemiyorum .
uzun süredir net yoktu.Bende çok salıverdim kendimi iş ,ev derken sınavlar oldu kazanıldı ,kayıtlar yaptırıldı .Bu yıl hiç girmediğim kadar çok sınava girdim.önümde bi tek sınavım kaldı artık hayırlısı dıyorum.

Aralıkta olan olan yıllık iznimi öne alarak bugün 14 :30 da çanakkale ,balıkesir,edirne ,kütahya turuna çıkıyorum.

Artık gezme ve tatil zamanım geldi .İş baya bi yormaya ve bunaltmaya başlamıştı.gezi dönüşü durmak yok urfaya ablam keyfe seyranın yanına gidecem bal böceklerimi çok özledim.Hepinizi kocaman öpüyorum gezi dönüşü hepinizi tek tek ziyaret edecem .

4 yorum:

TATESAL dedi ki...

Canım merhabalar!!!Senden haber almak çok güzel,sağlığın yerinde olsun da koşturmacan çok olsun,sevgiler....

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

güle güle git tatlım gez toz eglen ..urfada görüşürüz artık:))

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım benim iyi dinlen gez dolaş yine bize gel::))
Sevgiler:)

YELDA dedi ki...

iyi yolculuklar dönüşünüzde görüşmek üzere :)