26 Kasım 2010 Cuma

GEZİDEN GÖRÜNTÜLER-3 BALIKESİR

Sevgili dostlarım çok şükür yoğun bir hafta bitti gitti.Ama ben ifrit oldum bu haftadan.cumartesi ,pazar hiç bitmesin istiyorum.

Bu görüntülerimiz ise balıkesir ayvalık ve cunda adasından.
Şeytan tepesine cıkıp ordan mas mavi denize kuş bakışı bakmam muhteşemdi.ömrümün sonuna kadar bu tepede kalabilirdim.
Hava çok güzel idi.şeytanın ayak izinide gördük bu tepede ,kocaman bir ayak iziydi.Hoşlanmadığım için o görüntüden resimlemek istemedım.

Aşık olmamak imkansız bu manzaraya.deniz,orman ve gökyüzünün sessiz uyumuna hayran kaldım.
En son otobüse binenlerin arasındaydım.
kimse bu güzelliği bırakıp gitmek istemedi.
Çıplak gözle bakmak yetmiyordu bu güzelliği ayrantılarıyla görmeliydik.
Cunda adasına geldiğimizde hava güneşliydi.Beş dakıka sonra ise yagmur başladı.
Beş dakıka sonra güneş açtı.Hava ılık ve güzeldi.

Bu güzelliği resimlemek gerekiyordu.
Bu yağmur anında çekilmiş resim olmalı.
Yemek yediğimiz lokanta,oralara gitmişken ada balıgından yenmelıydi.Ben balık sevmediğimden şiş kıyma yedim.
Lokanta girişi.
Yol boyunca ada sokaklarında bulunan masa ve sandelyeler.Ada da o kadar çok kedi vardı kı insandan çok diyebilirim.
Bizim gittiğimiz zamanda en sakin olduğu zamanmış.oh ne güzel dedik .
Güneş açmıştı yine.
Ada da yol boyu yapan cıtırlar.

Adaya gitmiken ada lokması ve ayvalık tostu yememek olmazdı.

Adayı karış karış gezmek çok eglenceliydı.

Türklerin adaya ilk ayak bastığı yermiş.
Bizim ekip manzaraya esir olmuşlar.
Bulutların arasından güneş yüzünü arada bir gösteriyor.
Bu manzara muhteşem.
Adayı çok begendim ve bi daha gitmek isterim.Neden bu mevsimde gittiniz diyenler oldu yazın gitseydınız de denize girseydiniz dendi.Ben denizden bıkmış bir insanım denize girmesemde olur dedim.Ama oralara kadar gitmişken girebilseydım diyorum şimdi.Ama SAGLIK OLSUN BELKI YOLUM YINE DÜŞER.insan oğlu kuş misali nede olsa.

2 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım ne güzel görüntüler bunlar.Bende bu sene Ayvalığa gittim ama Cundaya çıkamadım.Denizi çok güzel.Bir çok yeri gezdim görd
üm.Ayvalığın denizi kadar güzel deniz görmedim.Bende tekrar gitmek istiyorum.Bu güzellkleri paylaştığın için teşekkür ederim.
Sevgiler:)

KEYFESEYRAN dedi ki...

insan oğlu kuş misali senin bu sözü kullanman çok hoşuma gitmiştir herzaman görüntüler süper bakarken insan kendini geziyor gibi hissediyor inşallah tekrar gidersin canım yaza da Ankarayı gezeriz artık