12 Aralık 2010 Pazar

PAZAR SABAHI EKMEK GETİREN FIRINCI ÇOCUĞUN SEVİNCİ

Sabah kalkıp güzel bi kahvaltı hayırlayım dedim.malum çalıştığım için hafta içi kahvaltıyı çok özlüyorum.
Kahvaltı hazırlarken en önce fırını arayıp siparış vereyim istedim.Ama hava çok yağmurlu olduğundan belki ekmek gelmez diyerek fırını bi şans aradım.Fırıncıya ,4 ekmek siparış verecektım dedim .ama hava çok yağışlı çocuklar getire bilir mi diye sorduğum da tabi abla dedi telf.kapattım.

Kahvaltı hazırlamaya devan ettim.10-15 dakıka sonra zil çaldı,kapıyı açtım 13 yaşlarında bir genç ekmek elinde yukarıya çıktı.
Ekmek poşetini bana uzattı bende 2 tl yı çocuğun avuç içine bıraktım.Ama çocuğun o halıne bakmaktan ,çocuğun sesiyle kendime geldim.
abla 4 ekmeymıydı diye sordu .evet dedim.
poşetin içerisinde 2 ekmek vardı.

Motor ile gelmiş.2 tane daha getireyım dedi.yok dedim.
Motordan getirecem dedi.bende motorun arkasında var sandım tamam dedim.
çocuk motorla giderim demeyi kast etmiş bana .
giderkende sen çok islanmışsın dedim olsun abla dedi.

üzerinde incecik bir kapşonlu vardı.Ama o çocuk iç çamaşırlarına varana kadar islanmıştır.
Anneme ,babama anlattım.çocuk gelene kadar ekmek boğazımızdan geçmedi. babamın eski ama
olmadığından daha yeni olan montunu arama çabasına girdik. çocuk gelene kadar bulmalıydık.
Bulduk ,çocuk geldi,kapıyı annem açtı .
montu çocuğa verdi ,begendin mi? oğlum diye sorduğunda aldığı cevap ;begendim.
annem gözlerindeki yaşları silerek odaya girdi.
bahşışını verdin mi anne diye sorduğum da annem boğazına, düyümlenen yumruyu yuttuktan sonra verdim dedi.

Annem, babam ,ben camdan çocuga baka kaldık.Yürüyerek gelmişti.
montu giymiş,ellerini ceplerine koymuş,montun sagına soluna bakarak gözden kayboldu.
islak çamaşırının üzerine giymişti ama yine yağmurdan korunacaktı.

5 yorum:

Gülen Tezer dedi ki...

Canım benim, o çocuk kadar mutlu oldum ben.. Annen kadar ağladım ben. Zaten hiç dayanamam böyle şeylere :( Bir insanı, özellikle çocuğu mutlu etmek ne kadar huzur verici bir duygu.
Anne ve babana selam söyle. Öpüyorum sizi...

Cellissia dedi ki...

ne yazsam bilemedim. ama hissettiklerinizi hissettim. Ben de olsam benzer bir şey yapardım.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Allah razı olsun sizden.Sevinmez mi.Ben bile sevindim.Kış çok zor bir mevsim.Allah darda olan herkese yardım etsin.
Sevgiler:)

mintinin dünyası dedi ki...

selamlar arkadaşım.
yüreğim ezildi,içim burkuldu yazdıkların karşısında.
yavrucağım benim.
kimbilir nasıl sevinmiş nasıl mutlu olmuştur.
allahım herkesi sizler gibi iyi insanlarla karşılaştırsın.amin.
sevgiler gönderiyorum o sevgi ve muhabbet dolu yüreğine arkadaşım:)

KEYFESEYRAN dedi ki...

canım anneciğim ne iyi yürekli bir insan o Allah da ona inşallah cennet mekanında sığınacağı bir ev verir.Amin